O mica distractie de weekend...

6 comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumos tineti`o tot asa...baiatu cu mertu AAA.

Anonim spunea...

Promovam actiuni de strada, (ilegale) pe situl Federatiei Romane de Drift ? Mai ales cu comentariile de pe fundal, "Sa-mi @#! @#$@" ?

Vlad Apetrea spunea...

Dar cine a promovat acest clip pe site-ul FRD? Eu am postat pe forumul lor in legatura cu pozele de la etapa I a CND.
Acesta este blogul meu personal si am voie sa postez ce vreau eu pe el, indiferent de limbaj.

Anonim spunea...

Wey Vlad esti nebun? cum sa zici sa-mi bag pula? e urat Vlad. de acum o sa vorbim doar frumos. si o s afacem totul legal. :))))) Iti dai seama ca am glumit. O sa facem tot ce stim noi cel mai bine indiferent de comentariile rautacioase. LLZ

Vlad Apetrea spunea...

Acolo era vocea lui Alex, nu am zis eu asa ceva.
Conteaza sa mearga treaba bine in continuare, nu sa cersim parerile altora.

Anonim spunea...

Foarte frumos baieti tineti-o tot asa.

Trimiteți un comentariu